۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

رأی بالا پشتوانه اقتدار رئیس جمهوری و دولت آینده است

رأی بالا پشتوانه اقتدار رئیس جمهوری و دولت آینده است

ازنا- نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: رأی بالا پشتوانه اقتدار رئیس جمهوری و دولت آینده است.

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه در نظام‌های مردم سالار و دموکراسی، مردم تغییر را از طریق صندوق‌های رأی دنبال می‌کنند و انتخابات فرصتی برای تغییر در اداره کشور فراهم می‌کند اظهار داشت: ما باید این فرصت را مغتنم بشماریم و برنامه و انتظاراتی را که داریم از طریق این تغییر و تحول دنبال کنیم.

وی عنوان کرد: در این روزها رسانه‌های بیگانه و دشمنان انقلاب اسلامی بر طبل اینکه مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند می‌زنند، اما ما می‌دانیم که ایران و ایرانی همیشه بیگانه ستیز بوده و مردم ما آگاه‌تر از آن هستند که به این رسانه‌های معاند گوش بدهند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت کارآمد رهگذر اصلاح و رفع مشکلات جامعه است و رأی بالا پشتوانه اقتدار ریاست جمهوری و دولت آینده در معادلات داخلی و خارجی است.

گودرزی با تاکید بر انتخاب یک دولت با انگیزه، با برنامه و با روحیه جهادی از سوی مردم افزود: امیدواریم با حضور مردم شاهد انتخاباتی با شکوه و مشارکت بالا باشیم.

کد خبر 5237753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha